Bjällerklang.

När börjar Bjällerklang webbradio 2016

Kommentarer

  • Hej Birgitta!
    Jag ber ansvarig för kanalen svara dig här. Det brukar vara i slutet av november men jag har inget exakt datum.

  • Hej igen Birgitta!
    21 november startar kanalen!

  • Trevligt! Tack för svaret!

  • Inga träffar på Bjällerklang i Tunein via Sonos, liknande problem som tidigare år? Bara att invänta uppdatering av kanallista eller?

  • Du ska kunna lägga till en ny radiostation med adressen http://sverigesradio.se/topsy/direkt/3034-hi-mp... manuellt i Sonos.

    Alternativt namn på kanalen:
    SR Extra 12 (P4 Bjällerklang)

  • Det funkar. Tillägget är att man endast kan lägga till stationer i Contoller på PC inte i appen till telefonen.
    https://sonos-sv.custhelp.com/app/answers/detai...

  • Bra att du hittade infon, Per! Det var två år sedan jag skrev om detta senast. Tack för den uppdaterade länken.

  • Hej och tack för hjälp!

    Vi har kontaktat Tunein och hoppas att databasen kan bli uppdaterad den vägen, så att det blir enklare för alla som lyssnar med plattformar som kan hämta information den vägen (till exempel Sonos).

    Annika Webbmaster
  • Det är inget ljud just nu när man försöker lyssna på P4 Bjällerklang.
    Har provat annan radiokanal och då har jag ljud.

  • Hej Magnus!
    Vi har ingen felrapport på att Bjällerklang varit tyst, och den funkar som den ska just nu. Var detta tillfälligt tror du? Får du igång kanalen nu?

  • Hej Jesper!
    Nu fungerar den igen.
    Jag hade som sagt var inte problem med någon annan kanal just då.

    Blev ju lite orolig. ;-)

    /Magnus

  • Tack för återrapportering.
    För er med Sonos kan jag berätta att julkanalerna nu finns i Tunein.
    Mvh