Bevaka/påminnelse om en kommande direktsändning/program i tablå

Hej, jag saknar en funktion i appen. Det vore väldigt trevligt om det gick att - i appen - schemalägga en bevakning på ett program. Säg till exempel att jag följer Lanzkampen i P1. Då skulle jag vilja gå in i tablån (eller programmets sida i appen) och klicka för ”påminn mig”. Och då kunna välja 5-30 min före programmets start och om det gäller endast dagens program eller även kommande. Jag förstår att kommande kan vara klurigt, men dagens program borde i alla fall gå. Tv.nu har en liknande funktion som är rätt bra.

Kommentarer

  • Tack för det förslaget, som App-teamet får del av!
    Annika Webbmaster