Bädda in funkar inte

Varför fungerar det inte längre att bädda in ljud?

Kommentarer

  • Hej
    Är problemet att du inte ser inbäddningskoden?
    Vi har precis gjort om dela-ruta, och jag håller med om att det är svårt att förstå att man måste trycka på 'bädda in' för att koden ska komma upp - men detta är endast en första iteration så vi skulle jobba vidare med den hur som helst.

    mvh
  • Fast nu ser vi att det blir fel avsnitt också, så vi fixar det med!

    mvh
  • Bra. Nu fungerar det igen som vanligt. Mvh Sven-Åke
  • Inbäddning, t.ex Gretas sommar, funkar inte spela upp idag.
  • Hej
    Fungerar det nu?
    Vi hade nätverksstörningar igår, så det skulle kunna vara det som gjorde att det inte fungerade.

    mvh