Automatisk uppspelninh

Hej!

Tidigare i somras när jag lyssnade på tex massa Sommar i P1 så spelades alla avsnitt upp automatiskt. Men nu när jag har lyssnat på tex Människor och tro så har det stannat av efter ett avsnitt och jag måste själv sätta igång ett nytt. Jag skulle vilja att det går automatiskt av sig själv, som förut. Går det att ställa in? Har inte hittat något om det, finns drt inte eller har jag missat? Ha det gött!

Kommentarer

  • Hej Linnea!

    Det är lite otydligt, men de flesta av våra programserier går inte att spela upp automatiskt på det vis du kunde göra med Sommar-avsnitten. Däremot kan du själv lösa problemet, se under Min lista nedan.

    Samlingar med "spela alla"
    De programserier som ligger under Poddar och program på startsidan i appen, där det exempelvis står Creepypodden i P3 [10 avsnitt], har en sådan "spela alla-funktion".

    Funktionen finns även på program du laddar hem och sedan återfinner under Min sida -> Nedladdat, samt på program du följer (symbolen med hjärtat) där du hittar dessa under Min sida -> Program du följer -> fliken Nya avsnitt.

    Den finns även på Toppnyheter och de nyheter du finner på den "vita nyhetssidan", se här:
    Närmare till nyheter i Play-appen

    Min lista - när du själv vill bestämma
    Det finns även en funktion som heter Min lista, där du själv kan lägga till de program du vill lyssna på, i den ordning du vill höra dem.

    Gör så här för att exempelvis lägga till några avsnitt av de senaste Människor och tro:
    1. Gå in under Sök program i appens nederdel
    2. skriv in Människor och tro (eller bara tro om du är bekväm) så ser du högt uppe Program (1 [eller 2] träffar)
    3. Tryck på texten Människor och tro så får du deras avsnitt i en kronologisk lista
    4. Klicka på trepunkts-menyn till höger på en listpost, och välj Min lista
    5. Gör om punkt 4. för önskat antal avsnitt
    Du återfinner sedan dessa avsnitt under Min sida -> Min lista, där du kan välja Spela alla.

    Trevlig lyssning!
    Annika Webbmaster