att låsa och fara

Hur går jag tillväga för att lyssna på dagens dikt från 27/8-2010 Att låsa och fara

Kommentarer

  • Hej
    Det verkar inte finnas för efterhandslyssning. Vilket ofta är fallet pga av upphovsrättsavtal. Jag har skickat din fråga till redaktionen. Kanske skulle det gå att reprisera den? Vi får se om det är möjligt, nu i samband med författarens bortgång.
    Mvh