Appen kraschar vid start

Trots att jag raderat och installerat om appen på nytt, samt startat om telefonen, kraschar appen direkt vid start. Det har pågått i 3 dagar nu.

Vad kan jag göra?

Kommentarer

  • Händer samma sak för mig
  • Samma här.
  • Hej
    Har ni iOS 13.1.x?
    Det verkar främst hända där, och om man uppdaterar till iOS 13.6 så fungerar det.

    mvh
  • Samma sak för mej...! (Har varit så sedan 1/8 2020). Men jag vill inte hålla på att uppdatera eftersom det tar mer av utrymmet på telefonen. Finns det någon annan lösning eller måste jag uppdatera i detta fall?
    Hälsningar Elin
  • Hej
    I nuläget är det tyvärr bara uppdatering av iOS som löser det.
    Eftersom det kommit ut en del buggfixar sedan 13.1.x så är det ju bra att uppdatera om det är möjligt.

    mvh
  • Jag upptäckte att jag missat det. Allt ok nu. Tack!!
  • Det löste sig efter uppdatering! Tack!
  • Hej hej,
    Har samma bekymmer. Kastas ut innan appen ens öppnats. Har iOS 13.6 och en helt ny telefon.
    Mvh
    Pia Löfgren
  • Hej
    Vilken version av appen har du?

    mvh
  • Finns det olika versioner??
    Har haft samma hela tiden, fungerade bra i gamla telefonen men inte i nya. Har uppdaterat appen, stängt av och på telefonen x flera, provat de flesta trix, men ack nej. Blir utslängs på direkten
  • Hej
    Vilket versionsnummer - men om du uppdaterat så borde det vara den senaste.

    Vilken telefon är det du har?

    mvh
  • Efter senaste iOS uppdatering går högtalarfunktionen i gång och hänger sig. Nu  verkar  det ha lossnat och jag kan lyssna normalt via bluetooth igen. Hoppas det håller i sig. Vad kan jag göra om det händer igen?
  • Om det sker igen, vill vi veta det. Det ni har drabbats av är allvarligt och verkligen något vi beklagar att ni fick uppleva.

    Normalt sett ska vår app inte uppdateras till en version som inte fungerar ihop med operativsystemet. Här hade det blivit ett fel där vi trodde att denna version av appen skulle fungera från version 13 och uppåt, trots att det inte stämde. Jag kan inte påminna mig att vi har gjort så förr och hoppas att vi inte kommer att göra det framöver.
    Annika Webbmaster