Appen dör direkt

Hej, igår upptäckte jag att SR Play-appen stängs ned på min iphone så fort jag öppnar den. Den går alltså inte att starta alls. Jag har startat om telefonen samt avinstallerat/ominstallerat appen men problemet kvarstår. Jag har inte laddat ner någon annan app eller gjort några förändringar i övrigt på telefonen som borde kunna orsaka detta. Vad göra?

Kommentarer

  • Hej
    Har du iOS 13.1.2 ?
    Det är några användare som hört av sig med samma problem, och det har löst sig när de uppdaterat iOS till senaste versionen (jag tror det är 13.6)

    mvh
  • Tack det verkar funka när jag uppdaterade till 13.6.
    Mvh Albin
  • Bra!

    mvh