Appen beter sig konstigt på OnePlus

Version 20.5.4
Android 10
OnePlus 7 Pro, oxygen OS 10.0.6

Ni ser det mesta i bilden, alla storlekar är helt skeva.

Kommentarer

  • Hej!

    Jag har bett en utvecklare kika på detta, men förekommer henne:
    Kvarstår det om du sveper bort appen och startar om den?
    Annika Webbmaster
  • Utvecklaren hälsar:
    Problemet verkar ha uppstått efter en systemuppdatering av OnePlus oxygen OS.
    Detta är prioriterat hos oss och undersöks i skrivande stund!
    Annika Webbmaster
  • Hej igen!

    Utvecklarna som kikar på detta vill gärna att du blir beta-testare. I Android är det enkelt (och du kan sluta vara betatestare när du vill):
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten .
    Annika Webbmaster
  • Hej,

    Jag är beta testare redan.
    Och ja de kvarstod.
    Härligt att det är prioriterat.
  • Tack för återkoppling!
    Annika Webbmaster
  • Nu är en version 20.6.1.5609 på väg ut som beta. Det här felet ska vara löst i denna.

    Tack för att du fick oss att upptäcka problemet!
    Annika Webbmaster