Appen är svår att använda

Hej
Använder er app en del.
Vad beror två att er app är, ganska svår att använda.
Varför jag tycker det är att efter mer än 50 år betalt för lisensen, kolla gärna på min adress Monica o Bo Einarssom, tycker jag att det borde läggas mer pengar på att utveckla era appar.
Jag är 73 år, det är omständigt att använda dem tycker jag.
Jämför gärna med tyska eller engelska statliga appar som jag även lyssnar på, de är superenkla.

Kommentarer

  • Hej och tack för att du tog dig tid att beskriva problemet!

    Berätta vad det är du vill lyssna på, så blir det lättare att förstå vad vi behöver förenkla. Dessutom hoppas jag att jag kan hjälpa dig genom att berätta var du hittar de kanaler eller program du vill höra!
    Annika Webbmaster