Appar

Varför klipps nyheterna av innan de är färdiglästa?
På gotlandsnytt stoppar man in en extra journalist bara för att ställa frågor till SMHI.
Smhi klarar mycket bra av att berätta om vädret utan att bli intervjuat och resultatet blir att sista delen av smhis inslag klipps bort.
Riksnyheterna är också ofullständiga.
Slutligen: varför finns det ingen direktlänk till supportforum från appsidan?

Kommentarer

  • Hej
    Jag ska framföra dina kommentarer till de rätta personerna.

    Är det alltså P4 Gotland du lyssnar på?