Anrop till Sveriges Radio sänker routerns nätverk

Hej, sedan nån vecka tillbaka så när jag öppnar SR-appen (iPhone) eller Podcaster (där jag prenumererar på många av era poddar) så går routerns nätverk ner i ett par minuter. Och det är bara ”SR-relaterade” anrop som får den att balla ur. Jättemärkligt. Har försökt ALLT (fabriksåterställning, ändra DNS, ta bort DDOS-trösklar) men det går inte att komma tillrätta med problemet. Routern är en TP-Link Archer C60.

Kommentarer

  • Gjorde ni några förändringar under gårdagen, felet kvarstod på morgonen/förmiddagen men verkar ha försvunnit någon gång under måndagens eftermiddag. 👍🏻
  • Hej!

    Jag missade att återkoppla på detta, men vill berätta att jag inte känner till någon liknande felanmälan och att vi självfallet är tacksamma över att få veta om du märker av något liknande framöver.

    Jag har inte någon idé om vad som kan ha orsakat felet.
    Annika Webbmaster

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post syns inte publikt.