Ang.favoritprogram

Ang.radiokorrespondenterna.Jag prickar för favoriter-hjärta-men det går inte med det programmet! Man får bara upp det ordinarie programmet på söndagar, men inte det dagliga 15.04 istället för Nordegren och Epstein-också favorit. Hur kan jag göra?Det borde gå att ♡

Kommentarer

  • Hej Monica!
    Testa igen. Jag får nu upp alla i appen. 😀
  • Tack! Det kom upp nu för mig också! Den funktionen är toppen tycker jag. Om man hör mkt på radion är det en väldig hjälp - spar massor med tid och ork! ❤
  • Bra att du gillar funktionen och trevlig lyssning!