Ang Önskeformuläret till morgonpasset i P3

hej jag bara undrar om ni kan se om mitt formulär har kommit in ordentligt till Morgonpasset i P3, det gäller önskelåt.
efter att jag fyllde i formuläret och klickade på nästa så blev själva rutan där formuläret var helt vitt sedan hände ingenting. blev osäker på om de blivit rätt eller inte, och om det har kommit in alls. försökte med en annan webbläsare men då stod det att jag redan använde ett formulär på ett annat ställe. så ja jag är lite osäker, men jag hoppas min önskan har kommit fram i alla fall.

mvh Daniel Gustavsson

Kommentarer

  • Hej Daniel!
    Jag har skickat din fråga till Morgonpasset så dom kommer besvara din fråga här