Android Auto

Fick tipset att betan hade stöd för AA och gick med ganska omgående.
Dock så gick det knas redan första gången. Fick att Sveriges Radio har stött på ett problem och AA startades om. Därefter så gick det inte att starta appen via AA utan att jag fick samma felmeddelande.

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för att du är med och Beta-testar vår app. Mindre bra att den kraschar. Vi ser kraschen i vår krasch-statistik och har en spekulativ fix på väg ut, vi har dock inte lyckats återskapa kraschen själva.

    Har du tid att svara på dessa frågor?

    1. Kan du använda appen normalt utan Android Auto?

    2. Kraschade den direkt när du anslöt till bilen eller var det efter ett tag? Hände det när du försökte spela upp en kanal?

    /App-teamet