Android-appen spelar en sekund men slutar sedan

Hej
Har de senaste dagarna fått problem med att program jag väljer att lyssna på genom appen i min Android mobil inte startar. Det sätter igång en sekund men slutar sedan
Har installerat om två ggr
Kan fungera en tid men blir därefter likadant igen. Vad är felet?

Kommentarer

  • Hej Ewy!
    Har du använt insomnings-timern? Den fungerar dåligt i senaste versionen av appen och kan ge de problem du beskriver när man vill starta ett ljud efter att ha använd timern.

    När felet väl uppstått, verkar de flesta lyssnare kunna få det att fungera igen genom att "svepa bort appen" på det vis som beskrivs under "Stänga appar" här:
    Hitta, öppna och stänga appar på Android

    För några krävs en omstart av telefonen, men att installera om appen ska inte behövas.

    Felet är löst i nästa version av appen som inom kort släpps till alla lyssnare, men fram till dess kan det vara bra att undvika insomningstimern. Om du vill få del av förbättringen redan nu, kan du bli beta-testare, för då får du den version som är rättad:
    Testa nya Android-appar innan de blir tillgängliga för allmänheten
    Annika Webbmaster