Android app: avsnittslista - hamnar högst upp, saknar år

Hej. Efter senaste uppdateringen så är årtalen i avsnittslistorna borta igen. Det enda sättet att se i vilket år man befinner sig är att klicka på ett avsnitt och öppna informationsfönstret. Om man sen vill gå tillbaka till avsnittslistan genom att stänga det fönstret så hamnar man högst upp på avsnittslistan igen istället för där man var innan. Det är därmed i stort sett omöjligt att hitta äldre avsnitt av ett program.

Kommentarer

  • Hej Tino och tack för att du tog dig tid att rapportera in detta!

    Att årtalen har försvunnit (igen ...) och att vi som använder appen alltid hamnar överst i avsnittslistan försvårar var för sig, och dessa två problem förstärker varandra.

    Årtalen kommer vi att återfå relativt lätt, medan logiken kring att hamna på rätt ställe verkar vara svårare att lösa enligt app-utvecklarna. (Svårare betyder inte att vi låter bli att lösa det, bara att det kan ta längre tid.)

    Vi kommer att släppa en uppdaterad version av appen nu i veckan, men tyvärr är årtalen inte tillbaka i den versionen, eftersom vi i första hand har åtgärdat problem med lyssningen.

    Vi ber om ursäkt för att vi gjort det svårare. Det var förstås inte meningen.

    God jul!
    Annika Webbmaster
  • Hej!

    Årtalen har vi, som du kanske har sett, nu fått ordning på. Men huvudproblemet är ju att man backar till toppen av listor, och det återstår att lösa.

    Tack igen för att du tog dig tid att rapportera in detta!
    Annika Webbmaster
  • Hej
    För en tidnsen klagade jag på att man alltid hamnar överst i avsnittslistan när man backar i appen eller stänger informationsfönstret. Och så är det fortfarande. Har ni gett upp? Eller tycker ni inte det är så viktigt att man kan navigera bland äldre avsnitt? Lägg inte ut dom i så fall. Eller ännu bättre, om era apputvecklare inte kan lösa en sådan skälvklar sak- byt apputvecklare (Om jag låter otrevligt så beror det på att min favoritapp har varit en konstant källa för irritation i tre månader)
  • Hej!

    Hamnar fortfarande längst upp i avsnittslistan när jag backar eller stänger infofönstret! Borde inte detta kunna åtgärdas snart? Väldigt irriterande att behöva åka jojo hela tiden.
  • Hej
    Jag ska kolla vad status är.