ändring på internetsidan samt swish nummer

man borde kunna se swish nummer eller liknande på teven i den röda rutan.

förslag på ändring på eran rubrik och internet sida.

musikhjälpens tema 2017 är:  (ni borde ha kommatecken eller liknande efter första är) är barn är låter rörigt utan det.

Kommentarer

  • Vi webbmastrar kan tyvärr inte ändra detta.

    "Kontakta oss på musikhjalpen@sverigesradio.se" hälsar våra kolleger.

    Tack för att du vill hjälpa oss att bli bättre (och, ja, det blir betydligt bättre språkligt med ett kolon)!
    Annika Webbmaster