Ändring i Ekot podden

Har länge, sedan de startade, använt mig av Era poddar och tycker att de är bra.
Häromdagen skedde en förändring i Ekot podden.
Tidigare laddades bara Ekotsändningar ner, kl 07, 12.30, 16.45, 17.45 och 22 - utmärkt .
Nu laddas även alla "småsändningar" varje heltimma ner, vilket är mycket irriterande.
Är detta avsiktligt ?
Kan jag återfå den gamla ordningen ?
Tack.....O:rjan

Kommentarer

  • Hej
    Vi har ökat antalet sändningar som släpps som podd till ungefär varannan för att det blir bättre för de enheter/program som man kan be spela upp senaste nyheterna.
    Det blev lite för stora glapp som det var tidigare.

    Mvh
  • Det hade varit klart bättre att ha två (2) olika poddar
    1. "Stora" Ekot
    2. Timsändningarna
    då kan man ju prenumerera på en eller båda !
    När man nu prenumererar får man alltför många sändningar som måste tas bort - inte bra !