Ändra tillbaka appen!

Hej,
Ni har tagit bort en flik i appen under mina sidor/program du följer.
Tidigare var det en flik uppe till vänster ned de sista avsnitten från de program man har som "hjärta". Jag användet alltid det och nu har den fliken försvunnit!
Snälla ändra tillbaka!
Martin Hansson
martin__hans@hotmail.com

Kommentarer

  • Hej Martin.

    Nya avsnitt från program du följer finns idag i karusellen Dina nya avsnittMin sida. Vill du se en lista på nya avsnitt kan du klicka på knappen Visa alla. Dyker denna karusell med knapp upp för dig? Jag har lagt till en bild nedan som referens.

    Om du inte följer några program eller om det inte finns några nya avsnitt kommer vyn se lite annorlunda ut.

    Tack för att du hör av dig på Kundo.

    / App-teamet