Åldersgräns för P3 Guld-galan?

Hej, jag vill gärna ta med min 10 åriga dotter på P3 guld galan. Får man det?

Kommentarer

  • Hej Anita!

    Tyvärr är din dotter för ung. På P3 Gulds hemsida står:
    Åldersgränsen till galan är 13 år, vilket beror på de ljudnivåregler som finns.
    Så skaffar du biljett till P3 Guld 2018

    Så tråkigt, för det låter ju som en väldigt rolig sak att göra tillsammans! Kanske kan ni lyssna, titta och gala-mingla ihop med bra kompisar på hemmaplan? Vi sänder både i P3 och SVT1.

    Bra att du tog reda på detta i god tid ...
    Annika Webbmaster