Kan jag bli medlem som nyutexaminerad inredningsarkitekt?

Hej! Jag är nyutexaminerad inredningsarkitekt från Konstfack, och undrar om jag kan bli medlem hos er? Jag gick ut i juni och har inte fått något jobb ännu. Om jag kan bli medlem, hur gör jag för att bli det? Behöver jag skicka in examensbevis eller dyl.?

Kommentarer

  • Hej!

    Visst är du välkommen att söka medlemskap i Sveriges Arkitekter. Som nyexaminerad med masterexamen har du dessutom halverad medlemsavgift det första året. Läs gärna mer på vår webbplats om medlemskap.
    Jeanette Liljebäck Administratör
    (Uppdaterad )