Kan jag få en lägre medlemsavgift vid arbetslöshet?

Hej!

Är det möjligt att få medlemsavgiften sänkt under arbetslöshet?

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga.

    Du kan ansöka om reducerad avgift om du har en lägre inkomst (under 30 000 kr). Vilket innebär att om du har en lägre inkomst kan du ansöka om lägre avgift.

    Du kan ansöka om reducerad avgift på vår webb https://www.arkitekt.se/ansokan-om-reducerad-avgift/

    Hoppas att det blir bra!
    Lena Engelbrekt Koordinator
    (Uppdaterad )
  • Vad ska räknas med som inkomster?
    Linn
  • Hej Linn och tack för frågan.
    Alla inkomster räknas, även exempelvis a-kassa, sjuk – och föräldrapenning. Vid vidare frågor hänvisar vi till medlemsregistret.
    Sveriges Arkitekter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.