Går det att få ett certifikat på sitt medlemskap?

Vi har blivit ombedda att skicka in certifikat på att jag jobbar som landskapsarkitekt. Vi har i anbudet tidigare skickat examensintyget men det räcker tydligen inte. Är det något som SA kan ta fram?

Kommentarer

  • Hej Bo

    Visst kan vi hjälpa dig med det. Kontakta kansli@arkitekt.se alt 08-50557700 så får du hjälp av Tomas Rosén att få ett sådant intyg

    Mvh
    Jeanette Liljebäck
    Jeanette Liljebäck Administratör