Kan jag få yrkestiteln med kandidatexamen från en skola som inte är en godkänd arkitektutbildning?

Jag tog min kandidatexamen på en skola som inte är en godkänd arkitektutbildning, för att sedan välja att ta min masterexamen på en arkitektutbildning. Jag har också tre års arbetslivserfarenhet inom yrket. Är det då möjligt att få en yrkestitel? Eller krävs det ännu mer arbetslivserfarenhet?