Finns det ett intyg om medlemskap och yrkestitel?

I samband med en ramavtalsupphandling ställs krav på att vid fråga kunna uppvisa intyg på yrkestitel och/eller utbildningsbevis. Jag undrar om ni utfärdar särskilda medlemsintyg med yrkestitel? Var vänder jag mig i så fall? Jag kan naturligtvis ta fram mitt gamla examensintyg från 1995, men det hade varit snyggare att visa ett aktuellt intyg från Sveriges arkitekter tänker jag.

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga.
    Du kan mejla till kansli@arkitekt.se så hjälper receptionen till med att utfärda ett intyg på medlemskap och yrkestitel.
    Lena Engelbrekt Koordinator
    (Uppdaterad )
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.