Inredningsarkitekt titel

Hej! Om man går linjen form på Beckmans, tar sin kandidat och sedan gå rumslig gestaltning på Konstfack som master. Kan man då bli medlem och sedan få titeln inredningsarkitekt på något sätt?

Kommentarer

  • Hej Diana,

    För medlemskap är nivån minst en kandidatexamen på en godkänd arkitektutbildning. För yrkestitel krävs dessutom motsvarande en masterexamen och två års yrkeserfarenhet. Du kan läsa mer om medlemskap och hur ansökan går till på vår hemsida.

    Allt gott,
    Rebecca