Vilka kan jag representera som förtroendevald?

Jag är fackligt förtroendevald på en arbetsplats med kollektivavtal. Behöver de anställda som jag företräder vara medlemmar i SA?

Kommentarer

  • Hej och tack för frågan.
    Det är viktigt att de du som förtroendevald företräder är med i Sveriges Arkitekter. Eller, om ni har en gemensam klubb med ett annat förbund, alternativt med i det förbundet. Du får gärna återkomma till oss om du som förtroendevald vill kontrollera förbundsmedlemskap.
    Sveriges Arkitekter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.