Borde jag byta fack?

Jag är utbildad fysisk planerare (kandidatutbildning) och har fått jobb som trafikplanerare. Borde jag byta fack då?
Andreas Birkehammar

Kommentarer

  • Hej och tack för frågan.
    Du är välkommen att vara kvar i Sveriges Arkitekter då medlemskapet baserar sig på din arkitektutbildning och inte är avhängigt på vilken arbetsplats du arbetar eller exakt vilken roll du har. Du får gärna kontakta vår rådgivning per telefon så kan vi se om din nya arbetsplats har kollektivavtal med oss eller inte och så kan vi titta på frågan vidare.
    Sveriges Arkitekter
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.