Ansökan om Working Class Certificate, WCC

Jag behöver ett WCC till min hund, hur beställer jag det?
Annica

Kommentarer

  • Hej Annica,

    Grattis till era jakt- och/eller bruksmeriter!

    För att ansöka om ett Working Class Certificate, WCC så använder du denna blankett. Mejla till tavling@skk.se så skickas WCC:et till dig via post.

    Working Class Certificate, WCC, är ett intyg som utfärdas av Svenska Kennelklubben för hund med jakt- och bruksmeriter. För hundraser med krav på dessa meriter behövs intyget för att kunna ställa ut

    Lycka till på utställning!

    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.