Vuxen hunds värde

God morgon
Vart kan jag vända mig till för att få hjälp att värdera en vuxen hund? Jag och min make ska dela på oss. Så behöver en rättvis uppskattning av våra 3 hundars värde.
Hälsning Linda

Kommentarer

  • Hej Linda!
    Tack för din fråga! SKK har en tjänst - värdering av hund. Den utför vi mot en kostnad som betalas i förskott. Vänligen kontakta Carina Lundberg för hjälp med värdering; carina.lundberg@skk.se.

    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.