Vuxen Bichon havanaise

Hittar inga annonser om vuxna hundar eller omplaceringar på rasklubben för Bichon havanaise. vill inte vara fodervärd.

Kommentarer

  • Hej Lennie,
    om du inte hittar annonser på någon Bichon Havanaise som behöver omplaceras får du själv kontakta uppfödare och säga att du är intresserad av en vuxen hund om de eventuellt har någon som behöver nytt hem. Här finner du lista på uppfödare. Du kan även kontakta klubbens valpförmedling då de även kan ha omplaceringar.

    Lycka Till!
    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.