Vill köpa tillbaka min hund.

Sålde min unghund privat på avbetalning. Ångrade mig dagen efter. Vill köpa tillbaka min hund. Köparna vägrar sälja henne tillbaka till mig. Avtalet är inte skrivit enligt skks mall. Hjälp?

Kommentarer

  • Hej Diana,

    Sålt är sålt och går inte att ångra, oavsett att det är sålt på avbetalning. Om motparten inte vill häva köpet kan du inte ensidigt ändra dig.
    Agneta Juridiska

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.