Veterinärintyg för tik som fyllt 7 år och är tänkt att paras

Hej, jag undrar om det finns något färdigt intyg som veterinären ska fylla i, eller någon mall, eller något mer precist som han/hon ska kolla och intyga?

Vänlig hälsning Cari Hansson

Kommentarer

  • Hej Cari,
    nej det finns ingen särskild blankett, bara det framgår tydligt att besiktningen är inför en valpkull.
    Det vanligaste är att veterinären använder en vanlig besiktningsblankett och skriver under kommentar vad det gäller.

    Vänliga hälsningar

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.