Verkar som mitt inlägg inte funkar. Förstår inte hur man gör en valp annons

Förstår inte hur man gör en valpannons

Kommentarer

  • Hej Gunnar,
    om du menar annons på vår sida Köpa Hund så måste först kullen registreras, med stamtavlorna följer det sen med en inloggningskod till Köpa Hund. Där går du in och gör annonsen aktuell, det är en standardannons men du kan lägga till en bild och prisuppgift på valparna.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.