Ingår Valpkullsförsäkring när man registrerar en valpkull hos SKK?

Hej, jag undrar om man har valpkullsförsäkring genom SKK när man registrerar en valpkull?
Mvh
Annelie
Gold Klitt's Kennel

Kommentarer

  • Hej Annelie,
    En valpkullsförsäkring ingår inte när man registrerar sin valpkull utan det är något du måste teckna med ditt försäkringsbolag.
    Däremot ersätter Agria valp som dör (ej olycksfall) innan leverans högst 12 veckor men jag måste be dig kontakta Agria för mer fullständiga villkor.​Agria​​​

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.