Sökfunktion på köpahund.se

Varför kan man inte söka på nyinlagda valpar till salu? Man får bläddra utav tusan varje dag/flera ggr om dagen hej vilt om man är intresserad av flera raser.
Varför läggs inte alla valpar in utan man måste gå in på hemsidor och blocket
Mvh badelund

Kommentarer

  • Hej Badelund,

    Uppfödarna bestämmer själva om de vill lägga upp en annons på Köpahund.se så det är inget som sker automatiskt.

    Inom kort kommer vi att lansera en ny sökfunktion och filtreringsmöjlighet på Köpahund.se. där de senast uppdaterade valpannonserna kommer att ligga i toppen på listan oavsett hundras.

    Ha en fortsatt bra dag!

    Bästa hälsningar,
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.