Får snart hem en valp, vad ska jag tänka på?

Jag kommer snart att köpa en valp, jag undrar lite vad jag ska tänka på när valpen kommer hem till mig. Vilka leksaker ska finnas till hands? Vilket typ av koppel ska jag ha? Vad får inte finnas framme i hemmet? Osv. Helt enkelt tips till en förstagångs valpköpare att tänka på, både i djuraffären och hemma.

Kommentarer

  • Hej Linnéa,

    Vad kul att du ska köpa valp 😀

    Ja det är mycket att tänka på, allt från var hunden ska sova, hur klipper jag klor, vad behöver jag att ha hemma som husapotek och många många fler frågor.

    Jag bifogar dig en länk till vår hemsida skk.se, där finns en massa bra tips och råd för nyblivna hundägare om vad man kan tänka på.
    Du kan även få mycket bra hjälp i zoobutikerna som kan hjälp dig med vilket koppel/sele passar mm.

    Lycka till!
    Veronica Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.