Valpar som diar

Hej!
Finns det någon studie som säger att när valpen diar och de samtidigt lyfter upp svansen så är det bevis på att mjölken rinner bra till för dem. Har hört talas om detta från och till, men finns det några belägg för att det stämmer eller är det olika för olika hundar eller olika för olika raser?
Tack på förhand och ha en fortsatt bra dag. 😀
Mvh Paula

Kommentarer

  • Hej Paula,
    någon studie om det vet jag inte om det finns, men när valparna diar och mjölken rinner till så håller de ofta svansen upp och så darrar den lite. Det gäller för samtliga raser.
    Önskar dig en trevlig dag!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.