Valp

Hej!

Jag har tingat en valp och ska få ta hem den när den är ca 12-13 veckor gammal. Den är just nu 9 veckor. Uppfödaren erbjöd att jag fick ha valpen kommande helg, fredag till söndag, för att den skulle vänja sig lite. Jag har aldrig hört om att någon gjort så tidigare och jag är orolig för att valpen blir uppstressad i onödan? Eller kan det vara en helt okej idé?

Mvh

Kommentarer

  • Hej Hanna,
    jag skulle nog avråda från det utan ta hem valpen när det är planerat. Det kan bli som du säger lite "förvirrat" för valpen när den är så liten.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.