Utställningsresultat

Hej SKK. Jag renskriver utställningskritiker för Svenska Sennenhundsklubben och har upptäckta att resultat från Tvååkers utställning den 7/7 avseende Grosser Schweizer Sennenhund är underligt.
Resultaten på mina kritiklappar stämmer inte överens med SKKs resultat på Hunddata. Enl min kritikkopia är det en annan hund som fått Cert än den på Hunddata. Då blir ju också de hundar som fått R-Cert och CACIB annorlunda på mina kritiker .Ska jag ta för givet att det är Hunddata som har de riktiga resultaten ??
Mvh Margarertha Sverker

Kommentarer

  • Hej,

    Om något blir fel så syns detta på Hunddata innan det rättats, men iom att det är ett tag sedan denna utställning var så ska vara korrekta resultat på Hunddata!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.