Söker uppfödare, kan jag bli fodervärd?

Jag söker uppfödare av svart schnauzer i Skåne, Blekinge, Småland och Dalarna.
Extra intressant om någon behöver fodervärd.
Margareta

Kommentarer

  • Hej Margareta,

    Spännande med valpplaner!

    För att hitta uppfödare och annonser, besök vår fina annonssida Köpahund och sök efter hundrasen du är intresserad av.
    På Köpahund hittar du endast uppfödare som är medlemmar i Svenska Kennelklubben.

    För att bli fodervärd så behöver du etablera en kontakt med en uppfödare. Om ni får förtroende för varandra så kanske uppfödaren ser dig som sin fodervärd. Det kan hända att uppfödare söker efter fodervärd redan i sina annonser så håll utkik efter det. Här kan du läsa mer om att vara fodervärd.

    Lycka till!
    Annika Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.