Tik som är arg på alla hundar, hjälper en kastrering?

Hej jag har nyligen köpt en omplacerings hund, en Boxer tik på 4 år, men hon gillar inte någon hund,hon har slitit sig 2 gånger och anfallit hundarna, Hjälper en kastrering

Kommentarer

  • Hej Freddy,
    det låter ju inte bra att tiken slitit sig ett par gånger och anfallit andra hundar. En kastrering kan göra att hon lugnar ner sig men det löser inte problemet. Rekommenderar att du tar kontakt med Svenska Brukshundklubben som har ett stort utbud av kurser där du kan få råd hur du ska träna.
    Lycka Till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.