Svensk champion - i vilka länder behövs bara ett cert för att bli champion i det landet?

Hej!

Jag hittar ingen lista över vilka länder Sverige har "samarbete" med ang. championat, d.v.s. i vilka länder det bara krävs ett cert för att en svensk champion ska bli champion i det landet? Vet att det är så i Danmark, Norge, Finland t.ex.

Kommentarer

  • Hej,

    när det gäller vilka regler som ev gäller i andra länder rörande championat så måste du vända dig till respektive land med din fråga.
  • Hej!
    Hur gör jag för att få registrera att min hund blivit Dansk Utställningschampion
    han är sedan tidigare SEUch

    Lars
  • Hej,

    När du fått titeln bekräftad från Danska KK så mejla/skicka kopia på bekräftelsen till vår registreringsavdelning, reg@skk.se så läggs titeln in på din hund.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.