Specialklubb

Om man är medlem i en specialklubb, är man då även medlem i SKK och kan tex få hjälp med vad man kan göra vid juridiska problem?

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Om du är medlem i en specialklubb som ingår i SKK-organisationen så har du rätt till juridisk rådgivning. SKK är en paraplyorganisation där olika klubbar och medlemskap ingår; länsklubbar, specialklubbar (t.ex. SBK), rasklubbar, verksamhetsklubbar och Sveriges Hundungdom.

    SKKs juridiska rådgivning är en rådgivande instans för samtliga medlemmar i SKK-organisationen. Vi tolkar och besvarar frågor per mejl och telefon utifrån förutsättningarna som där presenteras för oss. Du hittar våra kontaktuppgifter och telefontider här. Glöm inte att ange ditt medlemsnummer.

    Med vänliga hälsningar,

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.