Spec. sittegenskaper

Hej

Jag har läst någonstans om en hundras som sitter på ett speciellt sätt. Den sitter liksom på ena skinkan/sidan.

Tacksam ör hjälp / Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan,
    det finns många hundar som gör det, är nog väldigt individuellt.

  • Hej Carina!

    Jag har på SKKs sidor funnit en hund som väldigt tydligt och påtagligt påpekas ha dena "unika egenskap", att den sitter lutande på ena sidan. Tyvärr har jag glömt vilken men det är en liten hund, kanske en terrier.
  • Hej Håkan,
    som sagt det är många raser som kan sitta på det sättet, vet inte om det är speciellt unikt 😀 Tyvärr vet jag inte vilken bild du menar på vår sida.
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.