Söker omplaceringshund

Jag skulle gärna vilja skaffa mig en hund som inte är valp. har ni någon sådan omplacerings tjänst där jag kan se vilka hundar som ni söker nya föräldrar till? Mvh, Christian

Kommentarer

  • Hej Christian,

    Tack för ditt inlägg!

    I dagsläget kan vi inte erbjuda en sådan tjänst.

    Kontakta rasklubben för den eller de hundraser du är intresserad av för att höra med dem om de känner till någon uppfödare som behöver omplacera sin hund.

    Du hittar länk och kontaktuppgifter till rasklubbarna på sidan för respektive hundras under fliken presentation här:  Köpahund.se

    Lycka till!

    Varma hälsningar,
    Stephanie Medlemsservice

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.