Söka hundar på hunddata/avelsdata

Söker Posavski Gonic i/på söka hund. visas bara 300 st. Resten?

Kommentarer

  • Hej,

    Via vår tjänst hunddata så kan endast 300 träffar visas vid sökning.
    Prova att filtrera på t.ex. tik eller hanhund så kommer du få fram samtliga.
    SKK hunddata

    Med vänliga hälsningar,
  • Hej!
    Jag skulle vilja veta vilka hundar som är registrerade på en specifik kennel. Tidigare kunde man skriva in kennelnamnet i Hunddata och få upp samtliga hundar på kenneln. Men lyckas inte med det längre. Är det inte möjligt längre?
  • Hej Inger,
    ja det ska fortfarande fungera att göra så, kanske du skriver något fel, prova att bara skriv en del av kennelnamnet.

    Vänliga hälsningar

Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.