Söker SE UCH på hund med N UCH

Hei!Min hund har fra tidligere ett cert i Sverige, og har nå blitt N UCH.Det svenske certet skal jo da ha tilbakevirkende kraft slik at jeg nå og skal kunne søke om SE UCH i skk. Hvordan gjør jeg dette?

Kommentarer

  • Hej Espen,
    skicka in denna blankett, Ansökan om svenskt eller nordiskt championat tillsammans med en kopia på championbekräftelsen från Norge.

  • Kræver det ikke en kåring eller at hunden har bestået en anden prøve for at blive SE U Ch?? Jeg har vældig svært ved at forstå de svenske regler og alle jeg spørger siger noget forskelligt og SKK svarer ikke på mails??
    Jeg har en hund med DK UCh og skulle mene at det kræver mere end et certifikat på udstilling at også blive SE U Ch, men venligst fortæl om dette er forkert.

    Mvh
    Vibeke
  • Hej Vibeke,
    det beror helt på vilken ras det gäller för att kunna svara på din fråga.
  • Hej Carina

    Ja, selvfølgelig. . Tænkte ikke lige på det. Jeg har en korthåret collie och det regnes for en brukhund i Sverige jo.
    Om jeg ønsker at få ham korad da skal jeg have en MT og en eksteriør beskrivelse, men trænger jeg at få en MH først? Och skal der være nogle måneder mellem MH och MT?
    Han bliver 4 år i september 2018 så jeg skal sætte i gang snart.
    Han er DK U CH och har LP1, RBM og en dansk Mental beskrivelse.
    Mvh
    Vibeke
  • Hej Vibeke,
    MT (korning) räcker för att bli svensk utställningschampion.
    Du hade andra frågor också som jag rekommenderar dig att kontakta Svenska Brukshundklubben för att få svar på.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.