Ska ansöka om C.I.B. och/eller C.I.E. men hittar inte hundens katalognummer?

Angående C.I.B. och C.I.E. ansökan, via nedanstående länk hittar du alla godkända CACIB från FCI, http://www.fci.be/en/results/IB.aspx,
ange: år/land/stad/datum/FCI-grupp

I den lista som då kommer upp hittar du din hund, dubbelklicka på PDF-filen så öppnar sig CACIB-kortet och där står katalognumret från den aktuella utställningen.

På alla ansökningar som skickas in hit till SKK så måste katalognumren finnas med.

Normal handläggningstid hos FCI är sex månader för alla typer av internationella championat.

Svenska Kennelklubben

Kommentarer

  • Hej !
    På Int utst nu i Växjö kom mina 2 hanar 1:a & 2:a BH !
    Ettan 2991 fick cacib men är sedan tidigare Int Ch !
    Tvåan 2987  fick r-cacib !
    Jag vill nu ansöka om att Cacib vandrar ner till 2:an ! Hur gör jag ?
  • Hej Charlotte, är hund 2991 redan registrerad som C.I.B behöver du inte göra något. Om den inte är det så använder du bifogad blankett.

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.