Sälja vuxen hund och avtal

Vi har haft en hund i 3 år nu och de händer mycket och finns varken tid eller plats för han. Det är inte att han börjat få problem utan de händer för mycket helt enkelt. Hur gör man? Vilka avtal ska man använda och vart ska man lägga ut annons?

Kommentarer

  • Hej Signe, Köpeavtal kan du hitta på Blocket, där kan du även annonsera men det känner du säkert redan till. Annars är mitt tips till dig att se om din rasklubb har någon omplaceringsverksamhet på sin hemsida.

    Lycka till!

Ditt förnamn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.